Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
 

 
  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
  3. Ako nakupovať
Ako nakupovať

Pre nákup v našom internetovom obchode nie je nutné sa registrovať a prihlasovať do zákazníckej sekcie. Chceme iba upozorniť, že pre zaregistrovaných a prihlásených zákazníkov platia nižšie uvedené výhody.

V prípade, že sa rozhodnete zaregistrovať, máte k dispozícii niekoľko výhod: a) nemusíte pri objednávke zakaždým vypĺňať svoju adresu a osobné údaje, poprípade údaje firmy, b) môžete sledovať svoju objednávku (stav objednávky, dátum objednávky, číslo objednávky, cena a faktúra).

  • Ak ste sa rozhodli zaregistrovať, kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na ikonu postavy a zadajte Nová registrácia. Vyplňte osobné údaje: Meno a priezvisko, E-mail, Telefón, Ulica a č. popisné, Mesto, PSČ. Ak ste podnikateľ zaškrtnite políčko Firemné údaje a vyplňte Firma, IČO, DIČ, IČ DPH. V prípade, ak sú fakturačné údaje iné ako dodacie, zaškrtnite políčko Fakturačné údaje (ak sú iné ako dodacie), vyplňte všetky potrebné údaje a kliknite na ikonu zaregistrovať. Po registrácii Vám prídu na Vami zadaný email informácie s prihlasovacími údajmi.
  • Pre prihlásenie do zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na ikonu postavy a zadajte Prihlásenie. Do políčka Meno zadajte svoju e-mailovú adresu a do políčka Heslo zadajte heslo, ktoré Vám bolo po registrácii doručené na vašu e-mailovú adresu.
  • Po prihlásení sú zobrazené na ľavej strane eshopu kategórie produktov, na ktoré stačí kliknúť a nakupovať.
  • V prípade, ak ste zabudli svoje heslo, poprípade ak ste zmazali e-mailovú správu, ktorá Vám po registrácii bola doručená na Vašu e-mailovú adresu, kliknite na Zabudli ste heslo?. Do políčka e-mail zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na ikonu Odoslať. Na Vami zadaný e-mail Vám príde nové generované heslo.
  • Pre odhlásenie zo zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu na ikonu postavy a zadajte odhlásiť.

 

Nákup

1.Vyberte si produkt, ktorý sa Vám páči

 

Po vybratí tovaru zadajte počet kusov a kliknite na ikonu kúpiť.  Nakoľko nie všetok tovar je skladom alebo dostupný, rozoznávame 3 druhy dostupnosti:

  1. skladom - ak je tovar na sklade  odosielame do 48-hodín od obdržania objednávky.
  2. na objednávku - dodanie 7-14 dní - tovar je na sklade u nášho dodávateľa.
  3. vypredaný - tovar je vypredaný a nie je ho možné objednať

 

2. Vložte tovar do nákupného košíka

Po vložení produktu do nákupného košíka môžete pokračovať vo výbere ďalších produktov z nášho sortimentu, alebo ísť priamo do nákupného košíka, kde na Vás čakajú 4 jednoduché kroky.

 

3. Obsah košíka

V tomto kroku nájdete prehľad tovaru, ktorý ste si vložili do nákupného košíka. V obsahu košíka môžete ľubovoľne meniť množstvo objednaných produktov, alebo ich z nákupného košíka úplne odstrániť.

 

4. Dodávka a platba

V tomto kroku si vyberiete spôsob dopravy, ktorý Vám najviac vyhovuje a určíte, akým spôsobom chcete za objednaný tovar zaplatiť.

Tovar Vám posielame Slovenskou poštou  alebo kuriérom Slovenskej pošty . Na výber máte tieto spôsoby platby: Prevodom na účet (Fio, číslo účtu: SK0683300000002000949450 , variabilný symbol: číslo objednávky) a Dobierkou


5. Dodacie údaje

V tomto kroku vyplníte adresu dodania tovaru a fakturačnú adresu (ak sa nezhoduje s adresou dodania).

Ak nám chcete niečo napísať k objednávke,  môžete do poznámky uviesť.


6. Súhrn objednávky a jej objednanie

V tomto kroku si môžete prezrieť všetky údaje vašej objednávky. Ak súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami (ktoré si tu môžete prečítať, kliknutím na "Súhlasím s obchodnými podmienkami") zaškrtnite štvorček a potvrďte objednávku kliknutím  na "Objednať" ,ktorú začneme obratom vybavovať.

Vaša objednávka bude obratom potvrdená formou e-mailu. Bez tohto potvrdenia sa objednávka považuje za nekompletnú a neplatnú. Ak nedostanete potvrdenku ani po niekoľkých hodinách, dajte nám o tom vedieť e-mailom alebo telefonicky, aby sme vedeli aj napriek tomu Vašu objednávku vyriešiť.

Ak ste si vybrali platbu vopred prevodom na účet, v potvrdzujúcom emaili o prijatí objednávky sú uvedené všetky údaje pre jej realizáciu a to: číslo účtu, variabilný symbol pre vykonanie platby, a presná suma k úhrade vrátane poplatkov za dopravu .

 

7. Čo ak s tovarom nie som spokojný?

Tovar je možné jednoducho vrátiť do 14 dní odo dňa obdržania alebo vymeniť za iný. Tovar musí byť ale nepoškodený, nenosený, v pôvodom obale a s visačkou.

Ak sa Vám výrobok nepáči jednoducho ho zabaľte a pošlite späť na našu adresu:

Réka Ledeczká

Ružový háj 1369/34

929 01 Dunajská Streda

Tovar pošlite doporučene, aby ste mali doklad o odoslaní, za prípadné straty pri doprave neručíme my.

Tovar nikdy neposielajte na dobierku, pretože neprevezmeme, nakoľko ho musíme najprv skontrolovať.

Ak ste sa rozhodli tovar vymeniť za iný, platí dostupnosť, ktorá je uvedená pri výrobku, ak ho máme na sklade, vymeníme Vám ho obratom. Výmena tovaru je zdarma., prípadný rozdiel v cene ale znáša zákazník.

 

8. Kedy obdržím peniaze za vrátený tovar?

Platbu obdržíte najneskôr do 7- dní odo dňa doručenia zásielky k nám.

 

Možnosť objednania  smskou, aj e-mailom.

Okrem online objednávky cez internet, si môžete objednať  aj cez sms, alebo mailom a to nasledovnými spôsobmi:

1. Napíšte nám smsku na číslo 0907 502 129 a uveďte do nej číslo produktu, počet kusov, dodaciu adresu, vašu mailovú adresu

2. Napíšte nám mail na info@babykids.sk a do mailu uveďte číslo produktu, počet kusov, dodaciu adresu, vašu mailovú adresu,
Objednávku za Vás vytvoríme a potvrdenie objednávky Vám príde mailom

 

Želáme Vám príjemný  nákup.